یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

معرفی بهترین سایت های فروش فرش در دنیا

بررسی فرش و قالی ایرانی درباره انواع فرش ماشینی ، مدرن ، فانتزی و کودک

معرفی بهترین سایت های فروش فرش در دنیا

۸۲۸ بازديد
ویراستاران ما بهترین محصولات را به طور مستقل تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند. می توانید در اینجا درباره روند بررسی ما بیشتر بدانید. ما ممکن است در خریدهای انجام شده از پیوندهای انتخابی خود کمیسیون دریافت کنیم.

خرید آنلاین فرش مناسب اغلب ممکن است طاقت فرسا باشد. شما باید بدانید که به دنبال چه فرشی هستید ، چه موادی برای سبک زندگی و عادت های شما مناسب است و چه مقدار از بودجه خود را باید هزینه کنید. در یک انتخاب تقریباً بی پایان از رنگها و الگوها مخلوط کنید ، و جستجو می تواند دلهره آور باشد.

با این حال ، بسیاری از بهترین مکان ها برای خرید فرش به شما کمک می کند تا فرایندها را با گروه بندی فرش ها بر اساس نوع ، محتوای فیبر ، ساخت ماشینی در مقابل دست ساز ، اندازه و خانواده رنگ انجام دهید. شما می توانید به راحتی فرش های آنلاین که از نوع قدیمی و یک نوع یا مقرون به صرفه و ساخت ماشینی هستند را به صورت آنلاین خریداری کنید. خرید فرش یک تصمیم بزرگ است ، زیرا واقعاً می تواند زمینه را برای اتاقی که در آن قرار می دهید فراهم کند. با این حال ، بسیاری از خرده فروشان فرش دارای یک سیاست بازگشت سخاوتمندانه ، حمل رایگان یا نمونه هایی برای کمک به شما در خرید مطمئن هستند.

در حالی که خرده فروشان زیادی فرش هایی را برای فروش در فروشگاه ارائه می دهند ، نمایش و ذخیره سازی فرش های بزرگ فضای زیادی را اشغال می کند. برای بیشترین انتخاب و تنوع ، این مکانهای برتر را برای خرید فرش آنلاین بررسی کنید.

خرید در Revivalrugs.com

فرشهای Revival که با این فرض بنا شده است که فرشهای باکیفیت هزینه کمی در بر ندارند ، برای اتصال خریداران با فرشهای سخت و سخت و قدیمی ساخته شده است. انتخاب آنها شامل هم فرشهای پرنعمت و هم فرش های دستبافت جدید است. خرید بر اساس سن ، کشور مبدا ، سبک و موارد دیگر در سایت آسان است.

Revival در بازارهای کازابلانکا ، مراکش و ترکیه برای فرش هایی که قدمت آنها معمولاً بین 20 تا 100 سال است ، سرک می کشد. این فرش ها قبل از قرار گرفتن در سایت ، به دقت بررسی و به طور حرفه ای تمیز می شوند. هیجان یافتن یک فرش دستباف و پرنعمت یک نوع ، ذات فرشهای احیا کننده است. اما حتی اگر فرش پرنعمت متناسب با فضای خود پیدا نکردید ، می توانید فرش های جدید Revival-Made را خریداری کنید و بدانید که برای مقاومت در برابر زمان فرش می خرید. این فرشهای دستباف کاملاً طبیعی از شرکای بافندگی در هند و ترکیه تهیه شده اند که باید استانداردهای صنعتگرانه ، اخلاقی و سازگار با محیط زیست را رعایت کنند.

این بهترین مکان برای خرید فرش های قدیمی یا دست ساز بصورت آنلاین است ، به لطف تجربه خرید آسان سایت و ارسال رایگان برای سفارشات بیش از 50 دلار. همچنین یک پنجره بازگشت 7 روزه برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن فرش مورد نیاز برای فضای خود خواهید داشت یا خیر - به خاطر داشته باشید که برای فرشهای برگشتی 20 دلار هزینه بازپرداخت وجود دارد.


خرید در Ruggable.com

اگر مفهوم فرش قابل شستشو برای شما جذاب است ، مستقیماً به دنبال انتخاب گسترده ای از Ruggable بروید. بر اساس سیستم فرش دو بخشی که از روکش فرش و بالشتک تشکیل شده است ، هر فرش قابل شستشو است. روکش فرش فوقانی را می توان به راحتی و آسان از بالشتک زیر آن جدا کرد و برای تمیز کردن سریع در ماشین لباسشویی ریخت. اگر فرزند یا حیوانات خانگی دارید که گهگاه (یا به طور مکرر) باعث ایجاد آشفتگی می شوند ، یکی از بهترین مکان ها برای خرید فرش است. از نظر طراحی ، اندازه و شکل فرش گزینه های زیادی خواهید داشت.

Ruggable فرشهای گرد ، دونده و فرشهای ناحیه مستطیل شکل از 3 5 5 فوت تا 9 12 12 فوت را ارائه می دهد. از مواد فرش شنلی ، مخمل خواب دار ، شگ و فضای باز استفاده کنید. فرشهای Ruggable فارغ از نوع انتخاب ، ضد آب ، ضد لک و کاملاً قابل شستشو در ماشین هستند. غیر پد زیر کوسن است و از مواد فاقد لاتکس ساخته شده است.

شایان ذکر است که روکش های فرش Ruggable با استفاده از رنگ پایه آب ساخته می شوند. فرش ها از نظر شیمیایی درمان نمی شوند و نگرانی های ناشی از گازگرفتگی را برطرف می کنند و به شما چراغ سبز می دهند تا روی فرش جدید خود دنج باشید.


خرید در Wayfair

در اینجا جای تعجب نیست: این خرده فروش آنلاین محبوب خانگی دارای پوشش کف بسیار زیاد است. با انتخاب گسترده ای از اشکال ، سبک ها و مواد فرش در تمام نقاط قیمت ، گزینه های اینجا بی پایان به نظر می رسند. اکثر فرش ها از مواد مصنوعی کاملاً ماشین آلات تهیه شده اند ، اما Wayfair به خریداران فرش سطح بالا نیز کمک می کند.

در بخش "فرشهای یک نوع" سایت ، می توانید فرشهای پرنعمت ، فرش های پشمی دست ساز و فرش های دستباف لوکس را از مکانهایی مانند هند و پاکستان خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که هر فرش به طور جداگانه مشخص می شود اگر از یک خانه بافنده که دارای گواهینامه مطابق با استانداردهای حقوق و دستمزد منصفانه و شرایط کار است ، نشات گرفته باشد. اگر این یک معیار مهم برای شما هنگام خرید فرش است ، مشخصات هر فرش مورد نظر خود را بررسی کنید.

خرید در Rugsusa.com

Rugs USA که یک فروشگاه واحد برای فرشهای دستباف و ساخت ماشینی است ، یافتن ظاهری را که برای محل زندگی ، اتاق خواب ، دفتر و سایر موارد دوست دارید آسان می کند. این فروشگاه فرش آنلاین به شما کمک می کند تا با توجه به سبک ، اندازه ، رنگ یا مواد خرید خود را انجام دهید و از فرش هایی با قیمت مناسب گرفته تا فرش هایی که ارزش خرید آنها را ندارد ، سهام شما را ذخیره کند. محدود کردن گزینه های شما ممکن است دشوارترین قسمت خرید فرش از این خرده فروش باشد که طیف گسترده ای از سبک ها را در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین مرکز خرید فرش در ایران

خرید در aliqapo.com

عالی قاپو بزرگترین مرکز خرید انواع فرش در سایزهای مختلف ۷۰۰ شانه ,۱۰۰۰ شانه, ۱۲۰۰ شانه, ۱۵۰۰ شانه, ماشینی و دستباف ، کودک ، فانتزی , مدرن – تابلو فرش میباشد . تمام جزئیات فرش از جمله ( تراکم عرضی (شانه) – تراکم طولی – ساده / برجسته – رنگ زمینه – تعداد رنگ به کار رفته – جنس نخ – ارتفاع نخ خاب ) در سایت عالی قاپو کامل درج شده است و بازدید کننده محترم با توجه به اطلاعات فوق خرید مناسبتری خواهد داشت .

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد